21.3.06

Hoy puede ser...

[11 Feb 2006 03:37 pm]

“…hoy puede ser un gran día…” Hombre… què vols que et digui? Per començar, matí de compres infructuoses (m’he provat 4? 5? 10? texans i tots em quedaven fatal…). Per seguir sopa de verdures per dinar, una desgràcia si tenim en compte que no m’agrada la sopa (això sí, hi ha hamburguesa de segon). Continuem amb una tarda d’esplai amb els meus estimats nens… i sense les meves estimades monitores (la qual cosa no deixa de tenir la seva gràcia comptant que estarem dues monitores per 20 nens…). Esperem que la nit arregli el dia aquest així com raro, per descomptat avui no toca “…hoy puede ser un gran día…” potser el que segueix és més adequat “aprovecharlo o no depende de tí”. Doncs res, ho aprofitarem. (Per començar a fer-ho… me’nvaig a veure Humor Amarillo. Vés quina cosa)