11.6.06

Merda de Diumenge

Després de tot el dia estudiant, arribo a casa i no sé què fer. Doncs seguint enllaços he arribat a blogs interessants, en alguns hi he deixat comentaris. En d'altres no. He pensat que al final em pendran per una boja addicta als comments als blogs... i no ho sóc! Ho juro! Simplement... m'avorreixo extremament (i, perquè no dir-ho, és l'excusa per no haver-me de posar a estudiar...)

Vale, ara, si heu llegit això, obvieu-ho, i passeu al següent post, que és més maco, no?

17 comentaris:

maduixot ha dit...

tenim vides paral·leles!!!
jajaja

Anònim ha dit...

osti...i jo també!!! (tret del fet q jo no estudio, però podem obviar-ho, val?)

Alepsi ha dit...

Jajajajaja! Per suposat que ho obviem... total, avui hem estudiat, però portàvem uns dies... jajajajaja! Mare meva, que llarga se m'està fent la tarda.... (i només porto una hora a casa...)

Anònim ha dit...

xDD em sento totalment identificada!!

Anònim ha dit...

Mira, doncs jo ja fa dies k m'estic desintoxicant una mica... suposo k es com tot, k va a dies, una setmana estas enganxadissim, i una altra te'n oblides per complet... ahir volia postejar sobre la merda de tarda de dissabte, pro mira, al final em vaig posar en plan vago i re d re...

desgraciat ha dit...

Amb la de places que hi ha per seure i veure passar les hores observant l'entorn.

Anònim ha dit...

És que quan un s'avorreix no sap què fer. Jo quan m'avorreixo i estic a casa, m'aixeco de la cadira, me'n vaig al menjador, engego la tele, no hi ha res, l'apago, escolto música, uhmmm, ja em canso d'escoltar música, engego l'ordinador, reviso algunes coses, apago l'ordenador, me'n vaig al carrer a fer un tomb.... al final de l'avorrit que estàs acabes cansat i tot.

Alepsi ha dit...

Nosocjo: potser sí que m'acabaré desintoxicant... suposo que quan li vegi els "cuernus" als examens i la meva consciència em digui: "ets una gossa i no has estudiaaaaat". :S

Desgraciat: ahir, sincerament, no em venia de gust sortir de casa. Buf... necessitava estar relaxada... llàstima que al final es traduís la cosa en avorrir-me...

David: jo quan m'avorreixo i estic a casa sóc perillosa... acabo atacant la nevera! Buf... al menys escriure comments als blogs no engreixa! Jajajajaa!

Anònim ha dit...

Jo mai vaig a la nevera, serà perquè no tinc costum, o perquè sempre que l'obro no trobo mai res. Tot i que de vegades m'entra mono de Donuts que no vegis, i he de sortir correns a l'Hipercor a comprar-me un paquet de dos per 0,90 €. xD

Alepsi ha dit...

Quina sort! A casa meva la nevera sempre està farcida de coses! I si no, els armaris de les galetes... buaj! Així no es pot fer règim, cony!

desgraciat ha dit...

Buf els viatges a la nevera.
Això s'acaba de cop quan t'emancipes. Descobreixes de cop que la nevera no s'omple sola :-(

maduixot ha dit...

et deu quedar una figureta, aleshores...

desgraciat ha dit...

Tampoc és això. Els viatges a la nevera passen a ser viatges al súper més proper, on clar, compres les coses de una en una segons faci falta.
Omplir més d'una bossa de cop és mostra evident de molta experiència domèstica.

Alepsi ha dit...

O de que ets una dona i pots fer més d'una cosa alhora: anar al súper, pensar en què falta a casa, comparar preus amb d'altres supers...

xD!!! M'ha sortit la vena feminista...

desgraciat ha dit...

Així defenses l'existència d'un fet diferencial home-dona més enllà de la fisonomia i funcionalitat sexual?

Anònim ha dit...

Ei! Que he vist el teu comentari al meu blog, jeje. Jo tb tinc costum de fer el mateix. Tranquila que no t'agafaré per boja. Simplement per una bona blogger i internauta :P

Alepsi ha dit...

Pau, merci pel comment (i per lo de que sóc bona internauta, mai m'ho havien dit! xD).

Desgraciat--> :$ Em sento avergonyida pel comment. Compta que eren les 6:03 del matí. Buf, no m'agrada fotre'm em merders "sexològics" (no d'aquest caire). Jajajaja! Però bé, assumeixo el que he fet amb dignitat. Per ser tan d'hora al matí, podia ser molt pitjor, no? :P