17.7.06

Cerca'm

Tot i que el títol pugui semblar suggerent, avui no vull fer apologia de la sexualitat, ni de l'amor platònic, ni de res semblant.

Avui tenia ganes d'escriure, com ahir, porto una estona pensant en alguna cosa interessant per posar-hi. Se m'han acudit diverses (la millor, sens dubte, "la solitud de la neurona", que ha estat una idea conjunta), però després del títol, o del tema, no sabia què posar-hi. [I sí, ja sé que no tinc cap obligació d'escriure cada dia, aquí, però què voleu que us digui, em venia de gust...]

I de sobte, he entrat en les estadístiques que m'ofereix el comptador de visites que tinc instal·lat. És graciós, puc mirar com ha arribat la gent al meu blog. És a dir, a través de quins blogs em visiten i, fins i tot, quines paraules utilitzen al google per buscar-me.

Això m'ha inspirat i he decidit fer un recull de les millors frases per les que m'han buscat. Ja sé, és tonto, però és graciós, si més no.

La que més em va sorprendre:
La més intrigant:
La més "sexual":
  • "Humeda" [clar, escrivint poemes eròtics....]
La més "polèmica":
La més tendra:
La més festiva:
La més provocadora:
  • "Ser catolico hoy" [d'aquesta a l'infern, definitivament, i amb catifa vermella, em reservaran una suite (ei, i la primera opció... la persona que va buscar això es devia cagar en mi i en tots els ateus...)]
La més "friki":
La més mèdica:

I aquest post, ara que ho penso, em recorda a un que parlava més o menys d'això, i em va agradar (aquí el teniu). M'encanta perquè té un titular sensacionalista, i em va fer gràcia, vés per on.

[i no sé perquè uns enllaços surten en un blanc més brillant que d'altres... aquest editor de text de vegades és un pet]

6 comentaris:

desgraciat ha dit...

Diuen que els blogs es descriuen millor per la gent que els visita, que pel seu contingut (de fet m'ho acabo d'inventar, però segur que podria ser una dita extesa).
Doncs si fos així t'ho hauries de fer mirar!! xD

Alepsi ha dit...

Bona aquesta!

Però sé que hi ha gent que em visita, que val la pena! O no? Va defenseu-vos!!! xDDD

desgraciat ha dit...

No t'enganyis, tots t'hem descobert posant "humeda" al Google.
xD

Anònim ha dit...

La de "Fa temps que intento buscar-te però em fa por" és la millor sens dubte. I la d'húmeda... xD

A mi també m'han trobat pel google, tot i que a mi no m'han posat coses d'aquestes, jo tinc una per "you tube", una altra per "elisa sala", que no sé qui la buscava al google d'Alemanya, i com no podia ser menys "renfe civia", també al google d'Alemanya xD

maduixot ha dit...

Tiaaaa!!! jajajaja
saps com m'han buscat a mi?? per "laia t'estimo", en sèriuuuu xD
va ser un gran descobriment ^^

posa-ho al google i veuràs, encara és més ràpid si ho poses entre cometes: "laia t'estimo".

genial xD

Alepsi ha dit...

Desgraciat, què vas buscant, tu, al Google??? Jajajajaja!

De fet, una vegada vaig llegir que el que més es busca al google sol ser el nom propi, amb cognoms i tot, per veure quanta gent important hi ha que es digui com tu... :P