8.11.06

Delícies

Doncs mireu, després de la rebotada d'ahir.... us vinc a dir que avui ha estat un dia deliciós (com diria la meva estimadissíssísssíma maduixeta xDDDD) .

Potser ha estat perquè no he fet classe en tot el dia, tot i que he estat a la universitat. I no, no he estat fent baring (aquest paraulo va sortir d'algun bloc, però ara no recordo de quin... així que no hi poso enllaç... si algú ho recorda, que m'ho digui i poso l'enllaç).

Ha estat un dia senzill, d'aquells que voldries que fóssin el teu dia bàsic, el teu estat basal (m'enteneu? Jo sí! xDDDD).

Total, que res, que la tarda l'ha coronat la trucada necessitada d'un amic. Un amic al qual no m'esperava escoltar per telèfon. I tot i que el motiu de la trucada no era agradable, ha estat una sorpresa molt gratificant. Sempre és agradable saber que algú, sigui lluny o a prop, necessita del teu consell, que confia en tu.

I res, que per avui ja n'hi ha prou. Au. [Quin pet de post, no??? xDDDDD]

18 comentaris:

maduixot ha dit...

senzillament, deliciós!

gatot ha dit...

que no es trenqui la corda........ tant de bó en tinguis mil, de dies de delícies!

i si te'n sobren... guarda-me'n algun!

Anònim ha dit...

Felicitats!!!

I ja ho saps que desprès d'un període de mala sort ( la perdua del llibre, l'assignatura ,etc) en ve un de bona!!

Joan Marc ha dit...

Després del post d'ahir (que suposo que va ser l'aventura del dia), un dia taant tranquil i gratificant segur que cau de p mare!! Segur que demà serà un dia mogut!! És cosa d'alternar xDDDDD Bona niiiit ;)

Anònim ha dit...

Eiii, molt bé! Un dia tranquil·let sempre s'agraeix. Doncs res, a agafar piles per la propera batalla.

Anònim ha dit...

ei, quina sort: són genials aquests dies. Jo els enyoro! Si ens poguessis transmetre una miqueta d'aquesta delícia... que bé ens aniria :-)

Alepsi ha dit...

Gràcies, maduixeta!!! Tu sí que estàs deliciosa! xDDDDDD

Esperem que no es trenqui, Gatot... i per suposat que te'n guardo un! En tinc un guardat per a cada blocaire!!! ;)

Gràcies, Athaelion!!! Ja deu ser això, que després de la tempesta arriba la calma!

Joan Marc... demà és festassa universitària!!! Així que sí, serà un dia mogudet... ;)

Pd40, per a la propera batalla... estaré preparada, segur! xD

nur, com li deia al Gatot... us tinc un dia d'aquests i un trosset de delícia guardats a cadascú...

David JB ha dit...

Alepsi, comparteix sisplau aquesta delícia de dia, que venint de tu, no serà només deliciós, serà meravellós :)

Alepsi ha dit...

David, el comparteixo, ja et dic... xDDDD [És que... què se suposa que he de contestar a aquest piropo, xato???? xDDDDD]

Anònim ha dit...

era la lluna plena ;) ara tot be !!!i amb el curset de seducció ni te acuento ;)*

Anònim ha dit...

A vegades simplement la gent necessita parlar i deixar-se aconsellar ;) jejeje m'alegro que el dia funciones de puta mare !!!

Mikel ha dit...

agrada motl sentir-se util amb els amics...

Txell ha dit...

No m'ho puc creure Alepsi! Sembla que l'hagis fet espressament per mi aquest post! Però si és curtet i tottttt!!!!!!! (ja saps, per allò del jefe! ;))))
Pos ale nena, a seguir amb la bona ratxa!

bellosoli ha dit...

un bon dia q ja tocava! espero que en sovintegin força d'aquests! clar, per part de la maduixeta m'imagino el gust del dia deliciós: a maduixa, jejeje. Però per par teva? quin gust té?

Anònim ha dit...

nena....no,no,no, eh?..no vas bé, mira val, un dia trankilet, val, bé, però ja tà eh?, un i prou, que com dius tu, kin pet de post t'ha sortit..., vinga, marro, marro, k sino ens perdrem per les tangents i caurem en la rutina eh?...
i pel Gatot....anima't rei, treu les urpes i surt de caça, que et veig ensopit. (colta, si et ve de gust fer-me un massatge em deixo eh?, mmm, per fer-te un favor més k rès...)

Alepsi ha dit...

onix, ja podria ser, ja! Què tal tenim el tema recollida de CV?? xDDDD

Doncs, sí, Farlopa i Mikel... i sempre és agradable que comptin amb un per a la tasca consellera... xDD

Jajajajajaj! Txell, és que no sempre faig posts quilomètrics... sino... anava a dir gastaria les tecles, però és que, de fet, ja n'estan, de gastades! xDDD

Jo també ho espero, bellosoli!!! Doncs el meu té gust a meló. Crec. I no sé perquè, però m'ha vingut aquest gust al cap. Estic sonada. xDDDD

Escolta, olga!!!! Jajajaja! Tu et creus que has de venir aquí per dir-me que he escrit una merda de post????? Jajajajaja! No et preocupis, que crec que el d'avui (si puc fer-lo) tindrà tela... xDDDDD

Anònim ha dit...

ara m'agrades...

Alepsi ha dit...

Doncs ja veus... de moment la cosa és, si més no, tan insulsa com aquest... en fi