27.2.07

Més resum i comiat de nou!

A veure, em demaneu anècdotes de com la vam liar al viatge, no? Doncs seguiré editant, si no us importa, el post "under construction" que ha començat la meva estimada Maduixeta i així, de pas, faig spam gratuit del psicotaiks... xDDDD

Total, que la segona part del títol del post d'avui és degut a que... m'he d'acomiadar de nou de vosaltres!!! No, no, no se me n'ha anat la bola i me'n vaig a veure el turc de la botiga de catifes, no! [Que no estaria malament... uhm... qui em demanava l'altre dia que somniés amb morenos????? xDDDD]
Simplement me'n vaig a un congrés (oigh! Oi que queda súper fashion??? xDDD) a València!

Sí, sí, València ja pot tremolar de cap a peus xDDD. La Maduixeta, la Lloca i jo marxem a passar dos dies de congrés i... dos dies de festaaaaa!!! Ja aprofitem i ens hi quedem el cap de setmana.

Així que res, demà al migdia el Huevi (feia temps que no sortia, eh?? xDD) tot carregat amb les maletones de les tres (pobret meu, li faré un monument) posarà rumb a València... i, si tot va bé, fins diumenge no tornarem a Barcelona!!!

Intentaré, però, durant aquests dies connectar-me, ni que sigui a contestar-vos els comentaris, que, en principi, a València sí que tindré accés a un ordinador... bé, ja us explicaré, en tot cas, a la tornada què tal ha anat tot!

Petonasssssssssssssssssssssosssss!!!!

23 comentaris:

Joana ha dit...

Quina marxa! No pares! Bentornada del viatge i bon congrés...

Anònim ha dit...

a mi em mareges amb tanta activitat!!

aisenyormarededeusantisima...

benvinguda i bentrobada

David JB ha dit...

Això, a fer coses, moure's una mica, que després ens apoltronem i no ens movem.

Descansareu algun dia? xD

Que vagi molt bé per València!!!

Unknown ha dit...

Amunt i avall, nord, sud, sud nord: MOLT BÉ!!!

MaRiNa ha dit...

les estas allargant molt les vacances!!

Alls cuits mai couen ha dit...

Quin mareig!! ara cap aquí ara cap allà no pares eh!!

bon viatge i que disfrutis!

Anònim ha dit...

Que tremoli Valencia!!!!!! (si més no, no està tant lluny com Turquia)

Que us ho passeu de conya nenes, quina sort!!!!!

Anònim ha dit...

Vagi bé el viatge!! Carai, això és un no parar :S

onix ha dit...

ualaaaaaaaaaaa que "fashiong "" ara si que vull una crònica ;) ....
juas juas juasss passa-ho molt be !!!!! muaaaaaaaaaaaaaaassssssss

Poeta per un dia ha dit...

Un viatge, encara que sigui per anar a un congrés, implica, després, un retorn, un retrobament amb el món que sempre ha estat nostre però que, sovint, només és amb la distància que es veu sencer.
Salut i felicitats pel blog.

Unknown ha dit...

Quanta raó el poeta per un dia!

Anònim ha dit...

Amunt, avall això si que es un no parar, jajajaja vinga passeuvos-ho de puta mare que segur que trobareu festa i sobretot aneu alerta !!! Una nova abraçada de despedida muuuaacccccc

Anònim ha dit...

Doncs que us vagi molt bé i que mengeu molta paella.

Joan Marc ha dit...

UooooO! Com us moveu! jeje Que vagi molt rebé el congrés!! Ai els valencians.. xDDD

Candela ha dit...

Ostres! bon viatge de nou!!!!!!

Xiluso ha dit...

No acabes d'arribar que ja marxes :(

Els dies es fan llargs
no arriba mai l'hora
no puc parar de remirar
el teu blog, aquell escrit.
On ets?
Esperaré que torni el matí
i marxaré si no ets aquí


però penso tornar dilluns :D

Per cert no cremeu molt Valencia que encara no son les falles.

I per cert dueu el diccionari Catala-Valencià que si no, no us entendreu :DD

iruNa ha dit...

Veig que has agafat afició a això de marxar eh??!!! No t'ho prenguis com una costum, que ara que ja ens haviem habituat a tornar-te a tenir per aquí... va i la senyora se'ns en torna a anar!! jeje
Enfi, que m'alegro que facis tantes coses, surtis tant i t'ho passis genial... que ara és el moment de viure la vida loca!!!
una abraçada i fins que tornis!! Jo no em mouré d'aquí... snif,snif...

Anònim ha dit...

Ese Huevi, es mioooooooooooo en parte, pero casi lo he dao por perdido.
Yo también quiero viajar!!!!!!!!!!!
Esa locura de vida yo la vivo contigo
Aprovecha ahora.Besos

Anònim ha dit...

que et vaja molt bé, ja torno a ser aqui XDDDD

yrun ha dit...

Kina marxa k portes tia! Al final tan d'anar i tornar et marejaras xDDDDDDD

Res, un petunet xa k ten recordiiiiis de miiiiiiiiiiiii ;P

Ulisses ha dit...

Hola Alepsi!!!
feia uns dies que no em passava per aquí, po wueno, és el que té tenir la vida ocpupada XD
Molt entretingut això del viatge a turquia, volem més anecdotes ja!!!

Salut!

Olenska ha dit...

València, València... xDDD

Alepsi ha dit...

Gràcies Joana!! Ara ja toca una mica de quietud.. o no! xD

No et maregis, escarabat! Ara ja toca estabilitzar-se una micona! ;)

No descansarem mai, David!! xDDD

Gràcies, gràcies, Tondo! xDD

Quines vacances, MaRiNa? Quines?? Estem fent campana... xDD

Gràcies, ^eMMa^! Ara toquen dies de descans.. que estem esgotades.. xD

Ha tremolat, Jo Mateixa, ha tremolat! xD

Gràcies Pd40, ara ja toca descansar! ;)

Tu diràs, onix! A mi a "fashiong" no em guanya ningú! ;)

Poeta per un dia, benvingut i gràcies per aquestes paraules... realment molt cert!

Farlopa!!! Tot ha anat de puta mare! Jajajaja! Per suposat! A veure quan ens veieeeeeem!!! ;)

Doncs res, Rock'n'roll, de paella ni un granet d'arròs... :(

Ai, Joan Marc, ai... xDDDD

Gràcies Candela!!! xDDD

Ai, Xiluso.. cada dia m'agraden més les teves cançonetes... ;)

Ja he tornat iruNa!!! Jajajaja! I ara, en principi, no marxaré en un temps... o sí! Jajajaja! No, no, en principi em quedo una bona temporada!! Oleeee! ;)

Mami!!! Jajajaja! Sí, sí, ya lo puedes dar por perdido, ya, que con lo majo que es... Jajajaja! Anda que... mira que dejarme en evidencia delante de todos diciendo que soy una ladrona.... jajajaja!
[Uhm... lo de viajar... será posible! No tienes un viaje ya planeado??? Aaaaaaay señor, es que lo tengo que hacer yo todo... jajajajaja!]

Welcome eldamar! xDDD Jo també estic aquí de nou! xD

Doncs sí que estic una mica marejada, yrun, sí... deu ser el jet lag.. xDDD

Ja has visitat el psicotaiks, Ulisses?? xDDDD

olen_nska.. :`(
A la propera sí, eeeeeeeh??? xD