11.10.07

Més mes-mes

Va, avui anem per feina, que el senyor Gatot m'ha encolomat no un, sinó dos memes. I com que resulta que tenim aquesta relació desorbitada, en la que ell no em pot negar res, i jo a ell tampoc (uhm... xDDD), doncs aquí estic per fer-los. xDDD

A més, com que el post es preveu llarg ja us el deixo posat fins al dilluns o així, que me'n vaig de "pont" a Bilbao, a veure com estan les coses per allà (chungues, sí, ja ho sé.. xDD).

En fi, aquí va el primer...

1.-Quan temps portes com a blogger?
Doncs ja fa bastant... sembla increible, deixeu-me que ho miri, que no sé el temps exacte.... des del 16 de setembre del 2005. Buah! Això vol dir que ja fa més de dos anys que encolomo les meves històries en un petit espai internàutic... en fi, sí que tinc rollo per a temps!!!!! xDDD

2.-Com vas saber de l'existència dels blocs?

El meu ex era informàtic. I bastant friki. I llegia blogs i en tenia un. I em va dir: "Alepsi, t'he obert un bloc, així no enviaràs aquests mails enormes a tot cristu". I així va nèixer "A Cops amb la Vida".
3.- Digues 5 blocs que segueixis diàriament?
Doncs ara, diàriament en segueixo molt pocs... per no dir cap. Però els que sempre, sempre, sempre miro són:
4.- Ets lector anònim d'algún blog?
Crec que no... sempre miro de fotre-hi cullerada. Tot i que el que sovint llegeixo i mai comento (perquè em desarma i no sé què dir-li) és el del Barbollaire...
5.- Alguns autors que et generin especial simpatia?
Tots amb els que em relaciono. "El gilipollisme és una manera d'entendre la vida"... però no la meva... xDDDDD

6.- Amb quins 5 bloggers aniries de marxa?
  • Amb el Farlopa, segur, que ja ho he fet i mola mil!! xDDD
  • Amb la IruNa, mira què et dic... que tinc ganes de conèixer-la i segur que muntàvem una festa chula.
  • Amb el Clint, que ha de ser un catxondo
  • Amb el Gatot, si vingués algú més, que a soles em faria por.... xDDDDDD
  • Amb l'AnnaTarambana, que segur que em portaria a llocs molt chulus!!!!
7.-Amb quins 3 bloggers passaries una nit de bogeria sexual?
Pfffffffffffff...... a la vegada???? Oleeeeeeee!!! Al ser un cuarteto, m'ho he de pensar bé....
  • Amb el Pd40... m'agraden madurets... xDDDDDD
  • Amb el Clint... que les seves bambes donarien el toc de distinció
  • I amb la Candela, que dirigiria el cotarro! xDDDD

8.- T'has enamorat algun cop d'algun blogger?

Platònicament? D'uns quants... xDDDD


9.- Estàs satisfet amb el teu blog?

Sí, però m'agradaria postejar ara més sovint de nou... però clar, la cosa és complicada, i bla, bla, bla....

10.- Escull entre 3 i 5 bloggers per a que facin aquest meme!
No vull. Ala. Que això és un marrón i les coses imposades no molen (excepte si les manes tu, Gatot, clar... xDDD). Així que el deixo obert per si algú el vol continuar, ok?

--------------------------
Vale, ara el segon. Es tracta de dir quina és la part del meu cos que més m'agrada.

A veure, veig que la gent no només ha dit quina és la part que més li agrada, sinó que a més ha penjat una foto... i clar, això és un problema, perquè a mi, precisament les parts que més m'agraden són conflictives de penjar aquí.... una perquè seria molt marranot, i no mola, que això no és la Cuca al Cau, ni sóc la Candela (què més voldria... xDDD), l'altra perquè és la cara i ja sabeu la meva dèria per mantenir-me en "l'anonimat" (que me parto!!! xDDD).

Així que, mireu, us posaré la foto que li vaig enviar a la Candela quan va fer el seu recull de fotos de blocaires. En aquell moment no vaig dir que allò era meu, però com que és una part de la meva cara que realment m'agrada molt, i és difícil que em reconegueu pel carrer havent vist la foto, us presento els meus llavis (els de la caraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!):

Vale, doncs diguéssim que blogger o el meu ordinador s'han conjurat contra mi, i no us la puc posar... així que res, us l'enllaço, i punt.

I ara ja està, ja he saldat deutes amb el Gatot, ja puc marxar tranquila tot el finde. Si torno, ja us explicaré, o no (xDD), com ha anat la cosa.

14 comentaris:

iruNa ha dit...

Goita que trempada l'Alepsi.. fent els deures!!
Així que de marxa amb mi eh!? et recordo que ja varem tenir una sortida nocturna virtual una mica pujada de to tu i jo!!! jajaja
Per variar els teus posts són genials.. i esperem tenir-te entre nosaltres molts més anys!!!
Per cert, sí que són bonics els teus llavis!!!
Ah! i deixa'm dir que em fa il·lusió ser la primera a comentar-te, que sempre arribo quan mil persones ja han dit la seva!! jeje

Narval ha dit...

Com va acabar el tema del TupperSex? Amb el perfil dels lectors/es d'aquest blog tindries la clientela assegurada.

Joana ha dit...

Quantes cooooses que dius!!! jeje!
Tindràs cua amb aquests llavis! ;)
Bon cap de setmana, Alepsi!

Barbollaire ha dit...

jo també passo de puntetes per ca teva... pura timidesa i vergonya...

Ah! i deixant per un moment aparcada la vergonya, et diré que tens un llavis molt bonics...

gràcies per passar per casa...

amb el teu permís, un petonet dolç i petit.

;¬)********

Striper ha dit...

Uh quin llavis quin bé de la natura.

Jo Mateixa ha dit...

Menys mal que has especificat els de la cara, de llavis dic, per que ja em feia cosa clickar a l'enllaç per si algu de la familia entraba a l'habitació de sobte :-P

Molt bon post!!!!

Anònim ha dit...

Jajajajaja... ja et dic jo que si anessim de marxa, series tu qui m'ahuries de dur a llocs xulos!!!!!!!! :) PObra de mi, que sóc una velleta, ja!

gatot ha dit...

saldar deutes?... n'estàs segura????

en tot cas, m'has deixat ben preocupat, eh?

què és això de que faig por!!!!!????

ja t'ho explicaré, ja, això de la por... però no podrà ser per Tots Sants... que ja tinc l'agenda plena!!! :P

petons i llepades terrorífiques!

Clint ha dit...

demana per aquesta boqueta! hehehe

Ja era hora que es valores el meu bon gust en el calçat ;) Petons!

Anònim ha dit...

Doncs que es noti, això de la festa, a veure quan la repetim... potser en breu publicaré un post que et pot interessar relacionat amb el meme ;) Un peto ben gran sucia !!!

Anònim ha dit...

Doncs que es noti, això de la festa, a veure quan la repetim... potser en breu publicaré un post que et pot interessar relacionat amb el meme ;) Un peto ben gran sucia !!!

Ulisses ha dit...

jajajaja
2 posts...
quina creu eh XD
ojo que ara aniré pel carrer mirant els llavis de les noies aveure si et reconec XD

Alepsi ha dit...

Els deures sempre s'han de fer, iruNa, tard o d'hora, però fets i presentats! xDDDDD
Vens de marxa??? xD

Vostè sempre tan críptic, mossèn...

Doncs noia, Narval, no han dit ni ase ni bèstia....

Ui sí, Joana, una cua que he hagut d'instal·lar-me un turnomatic... xDDDDD

Ui, barbollaire, no et feia jo tan tímid... xDDD
Un petonàs!!! (sense permís i tot! xDD)

Ui, Striper, gràcies... :$$$$$

Jajajaja! Jo Mateixa, tens una imatge de mi una mica chunga, eh? xDDDDD

tarambana... no dissimulis que sé que surts cada dissabte a cremar les pistes de ball... xDDDD

I tant, Gatot, seguríssima! xDDDDD
I sí, fas por, mira que si m'ataques amb les urpes i em fas pupa!!!!! xDDDD

Sempre ho he valorat, Clint... però en la intimitat... xDDDD

Això, això, Farlopa... qper quan la festa???? Vengaaaaaaa!!!!

Ui, Ulisses, vigila no t'hi deixis la vista!!! I sobretot, si em reconeixes no te'm llencis a sobre... xDDDDDDD

Robertinhos ha dit...

dona, si no pots donar la cara, com a mínim dóna el pit!