6.12.07

S'apropa el Blocaire Invisible

Ja només queden 3 dies per a fer el sorteig. Si algú s'hi anima encara em pot enviar un mail. La llista de participants està aquí. Si hi ha algú que hi vol participar i no està apuntat en aquesta llista que m'envii un correu, perquè sino em serà impossible fer el sorteig!!! :P

Perdoneu les meves absències, les meves no-contestacions de comentaris, els meus posts escuchimizaos i tal i tal... he tingut unes setmanes mogudetes. I a més, ara mateix tinc un moc perenne penjat del nas... (què sexy i suggerent és la imatge, eh? xDDDD)... odio els canvis de temperaturaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

En tot cas, no m'oblido del blocaire invisible, i el dia 9 ja tindreu al mail l'adjudicació [però no sé pas si m'ho podré currar tant com l'any passat.... :(]. Llavors ja podreu començar a deixar missatges secrets pels blocs i tal... xDDD

2 comentaris:

Jordi Casanovas ha dit...

Benvinguda al club del moc. No t'has plantejat mai si ens encomanem via blog? Que els virus tenen molta mala llet.

[anonymous writer] ha dit...

Quins nervis Alepsi, em sembla que em comencen entrar les cagarines, no sé si estaré a l'alçada, potser que ho deixi per la pròxima :(

...no cola oi? ho havia d'intentar jeje

Aiii!! amb quins merders em foto!!