25.4.12

Entrevista de feina

Imatge extreta d'aquí

Demà tinc una entrevista de feina. Sí, sí. Jo ja estic treballant, i molt contenta amb la feina que faig.

Però la feina que m'ofereixen i a la que puc optar és tan fantàsticament meravellosa que... no he pogut dir que no a, al menys, una entrevista.

La gràcia de la història és que serà la meva primera entrevista de feina a través de Skype. Uf... i ja no només això sinó que... tachán, tachán... l'entrevista serà en anglès!!! xDDD

Porto tota la tarda parlant amb mi mateixa en anglès, escrivint-me respostes a preguntes que suposo que em faran... si tingués un reproductor MP3 em posaria una gravació en anglès per anar-la sentint mentre dormo aquesta nit (i no, l'Ipad no em serveix, que no és massa còmode per a dormir-hi abraçada, la veritat).

Què fort, què fort. Creueu els dits per mi. No crec que em donin la feina, sincerament, però ja només que m'hagin cridat per a fer una entrevista en una empresa tan bona... mola molt!!!!

Au, me'n vaig a descansar les neurones (descansing the neurons, yu now). xD

Gur nait tu evriuan!


5 comentaris:

L'Avi ha dit...

Sooooort!, nena, molta sort.
I si surt la feina, ja saps, estripada al canto...

Sergi ha dit...

Ara ja l'has fet?? No vas dir l'hora que era, qui sap si ara mateix estàs parlant de team work and compromise... Però el que més greu em sembla és que sàpigues que no es dorm bé abraçada a l'iPad. Això vol dir que ja ho has provat??

provesproves ha dit...

Molta sort, Alepsi! Segur que et va molt bé!

DooMMasteR ha dit...

Molta sort Alepsi! Estic segur que t'anirà molt bé :-)

Alepsi ha dit...

Gràcies Avi!!!! Crec que no hi hurà excusa d'aquest tipus per a una estripada... però... cal una excusa? :)

Xexu la vaig fer a les 21:00. Com que era via Skype estava jo a casa... i no, no he provat a dormir amb l'Ipad... però... xDD

Provesproves Gràcies!

Doom moltíssimes gràcies!!!! Ha anat prou bé, però no crec que m'agafin, sincerament... xD