11.7.12

Et desitjo


Arribo a casa i m'estàs esperant, has sentit l'ascensor i estàs darrere la porta. La obres poc a poc.

Em deixes veure el teu somriure, "hola nena", i els teus ulls brillen mentre no poden evitar fer un petit cop d'ull als meus pits, emmarcats en una samarreta vella i escotada.

Els meus ulls et somriuen, obres una mica més la porta, "hola guapo", intento apropar-me als teus llavis. T'apartes juganer.

M'agafes de la cintura i tanques la porta darrera meu. Suau, però ferm. Les nostres panxes es toquen, però segueixes mantenint els teus llavis lluny de mi.

Sento la teva calor al voltant del meu melic. Sento també la teva erecció incipient al sotaventre. T'acarono els braços mentre sento la olor de la teva pell calenta.

Apropes els teus llavis al meu coll, i apretes els meus pits contra el teu pit despullat. Passeges els teus llavis des de la orella fins allà on l'escot de la samarreta deixa veure els pits. Se'm posa la pell de gallina. Rius.

Intento fer-te un petó als llavis, aconseguir-los. No em deixes, estàs entretingut passant la llengua pel meu coll. 

M'arrossegues al sofà i m'hi fas seure. Et poses a sobre meu. Tu manes. Jo em deixo. A hores d'ara només necessito una cosa, sentir-te dins meu. T'ho faig saber. Rius. M'encanta veure't riure. "Espera".

Les teves mans comencen a dansar sobre el meu cos. Els teus llavis es passegen per la meva cara, em petoneges els ulls, el nas, les orelles, el coll... però no els llavis. Intento, un cop més atrapar la teva boca amb la meva. Et rendeixes. Tu també ho estaves desitjant. Gemegues lleugerament. Jo també.

L'excitació de sentir la meva llengua jugant amb la teva et fa perdre el control per un moment. No pots evitar estirar-me al sofà i posar-t'hi a sobre. Les teves mans estan a sobre els meus pits, per sota la samarreta. Els dits comencen a obrir-se pas a dins dels sostenidors.

La teva erecció és ja tan evident que els calçotets no la poden contenir. La sento. Desitjo que sigui meva. Et mossego els llavis i gemego. "Et desitjo".

En un intent fallit de recuperar el control i de fer-te l'amo de la situació apartes els teus dits dels meus mugrons i m'esgarrapes suaument els braços. Se'm posen els pèls de punta de nou.

Et mossego el coll. Alternant dents i llengua, sense deixar marques. Les marques estan prohibides. Noto com a tu també se't posa la pell de gallina.

M'arrenques pantalons i calcetes gairebé a la vegada. Sense donar-me opció a fer-me la "decent" que és el joc al que m'agrada jugar (o simular que jugo, tant és).

De sobte ja no tens ni una peça de roba a sobre. I a mi només em queden els sostens. "M'agrades només amb sostens". Estic desitjant treure-me'ls. Ho intento. Em bloqueges les mans. Tu manes.

Els teus dits acaronen els meus mugrons per sobre els sostens, amb fermesa. Gemego. Fas coincidir un dels meus/teus gemecs amb una penetració. Gemego.

La teva llengua acarona els meus pits mentre agafes forces per a una nova penetració. Més intensa que abans.

Només et desitjo tot, sencer, ple, dins meu. T'ho faig saber. Ara no rius. Em mires fixament als ulls mentre et corres dins meu. 






1 comentari:

Puji ha dit...

Collons, quina calor...